Чувари природе у корелацији са српским језиком
(Развијање међупредметних компетенција)
петак, 16. 1. 2020. /4. час/
Ух, уплашила сам се самог наслова. Наизглед неспојиве ствари, уствари су само изазов и искорак ка нечем што у настави може бити занимљивије, лепше. Управо пред тим изазовом нашле смо се Тајана Шљапић, наставница биологије и ја када смо осмишљавале угледни час на тему: Озонски омотач. Никада се на свом угледном часу нисам осећала опуштеније. Креативност наших малишана, одељења 5/2, дошла је у први план и зато им неизмермо хвала. Многи од њих пркосили су храбро болести и наступили пред публиком.
Два месеца припреме уродила су плодом. Ученици подељени у четири групе имају различите задатке и сви су подједнако занимљиво, креативно осмишљени и реализовани.
Прва група има задатак да текстом изнесе чињенице о грађи, проналаску и значају озонског омотача.

С лева на десно: Христина Ђурковић, Милица Алексић, Жељана Петровић, Сара Гавриловић, Лидија Мутап, Милена Јовић
Друга група има задатак да демонстрацијом објасни настанак озонских рупа и штетност на планету Земљу.
Трећа група има задатак да изведе позоришну представу која говори о значају озонског омотача и последицама настанка озонских рупа.

С лева на десно: Ивона Тасковић, Алекса Јовановић, Милица Марковић, Миња Ђулић, Огњен Радивојевић, Стефан Стевановић
Четврта група има задатак да паноом представи важност и улогу озонског омотача.

С лева на десно: Богдана Ивановић, Анђелија Жикић, Матија Марковић, Јована Перић, Емилија Љубић, Варвара Терзовић
Часу присуствовали: директорка Дијана Ћетковић, психолог Снежана Остојић, библиотекарка Марија Огаревић и наставница енглеског језика Драгица Рајковић.